måndag 26 september 2011

Sjuk...


Ja då var man fortfarande sjuk idag….


Låg i sängen o tänkte att jag klarar bara inte av att bara ligga o tänka på sork o grejer….


Måste kurera!!!


Så låg jag och låtsades att titta på TV lite till fast TVn var på o jag tittade faktikst på TV…



Ähh jag började med Gifflar med vanilj smak, riktigt grymma o smakar precis ungefär som bröd typ som gifflar med vaniljkräm typ..


O sen bacon dårå…vem fan orkar steka skiten när man är sjuk, räcker att man blir varm när man har feber så håll er borta från spisen när ni är sjuka!


O sist men inte minst och inte riktigt sist BLÅBÄR!!!


Och när kurerade man utan glass??? Rabarber smak blev det innan man går på punch&russin! Man kan faktkst ställa in glassen i mikron i 10 sekunder för då blir det riktigt snuskig o gott. Då smälter det bara i munnen för det är redan smällt…


Joo jag har en vän, han är så rolig.

Han postar jordens sämsta skämt till på facebook som vi drog redan när vi gick på dagis, t.o.m min mormor drog nog samma skämt när hon gick i skolan….t.o.m min pappa drog samma skämt när han spöade mig för att jag tog med mig katten till skolan….hur som helst…

Han drar sina sämsta skämt o postar det.

Sen när ingen annan gillar för det är så sämst så trycker han själv på ”gilla” knappen.

Ganska kul att beskåda…jag garvade så mycket idag så att jag fick ännu högre feber så det blev ännu roligare så jag garvade tlls febern gick ner typ…





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar