torsdag 22 september 2011

Lite jobb på en vanlig så där gaytorsdag...


Ännu ett turbokit till en Merca blev beställt till en 300-24v som kommer steka alla dyra sportbilarna så töntarna som kör dom kommer åka hem utan penisförlängaren denna gång.





Kunde bara inte att låta bli att skicka med lite lök



Packat o klart! Hoppas paketet hinner i tid så att löken inte blir dålig…


Sen drog jag tillbaka till garaget för att stämma min oriel…


Fan så förbannad jag var att volum knappen har pajat o börjat glappa så jag kunde inte riktigt få till det….:(



Då åkte jag hem för att fylla på muscles med kvalitets foder!

Det blev köttfärsbiffar av 5%fett köttfärs, några ägg o kryddor! Det ska även vara lite blodigt i mitten…alltid varit svag för blod…



Dom biffarna kommer sitta fint så man kommer känna sig som en riktig biff efteråt. Måste juh fylla på med bränsle efter gårdagens bra armpass trots förkylningen….fick bra med tryck eller vad tycker ni???



Ni tänker så klart…”Anabola”…jo det får man ofta höra på krogen….”kolla kolla anabola” …Vilken J***A  anabola?!?!? Anabola in my ASS!

I AM 100% PURE!!!

Sluta vara så J***A lata och rör på ärslet istället så kanske ni får också lite muskler. Hård träning och bra kost GER dig muskler! Så får ni även tjejer på köpet också…eller killar…eller kanske både och??? 

Kolla här då, bra tryck i bitarna utan anabola!



Ikväll ska jag ge mig på att försöka äta en vattenmelon igen efetr några års uppehåll….




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar