söndag 11 september 2011

Diet sommar 2011


Ja då skulle jag vilja ge lite tips för er som har svårt med att få bra tryck i bröstet eller allmänt klena i bänk så att ni nästan vågar inte komma nära bänken när det finns annat folk på gymet. 


Dom här speciella övningarna är även jätte bra mot hängpattar. Man får bra tryck o känner sig oftast som ett djur efter passet!


Turbo övningar kan vara svåra att få in i början men ge inte upp för tidigt!





Innan man går o ska panga på bröstet så är det bra att värma upp baksidan av axlar. Man får dom blodfylda o har lättare att hålla dom bakåt och så sparar man på axlarna. Det lärde vi oss när jag körde styrkelyft. Då var man stark dock såg man ut som en svullen gris.


 Man ligger på snebänk så långt upp så att man nästan tippar framåt. Så lyfter man hantlarna parrallelt med axlarna o lite bakåt.

Efter 4-5 set man känner sig skön i baksidan så är BÄNKPRESS en kanon övning om inte ni har tillgång till en enorm lastbilsturbina istället.

Man håller axelbrett med armbågarna lätt inåt precis som när vi ska köra ifrån en snut med turbobilen

Börja reppa typ 12-20 rep, sen ökar vikt till man orkar kanske 5 rep så med andra ord 4-6 set där. Bra övning att få bort gayfobi.


Snedbänk i smithen, inte lika spännande som vanlig bänk med funkar fint om man reppar massa typ 12-20 rep


Så peckdeck, en riktig gayövning men reppar man massa så får man bra med tryck i pattarna!


Och så på slutet det absolut bästa man kan göra då när man känner sig extra feminin efter peckdecken så kör man TURBOPRESS!!!

Turbina tar bort alla dina fobier och du känenr dig som en riktig man efter passet o enda du tänker dig efteråt att komma hem och ta din kvinna med storm!!!



Som ni ser så har detta även gett resultat i min diet jag började i maj då jag blev dumpad av min flickvän och då tänkte jag att man kan inte gå runt och vara singel OCH fet. Ska man kunna locka nån så måste man vara i form!

Jag började dokumentera och ta bilden på exakt samma toa på gymmet med exakt samma pose, försökte även hålla läpparna på samma sätt…

Denna bild togs i maj:


Juni dårå




Så har vi i agusti då 


Och så har vi här om dagen då...


Fortsättning med andra tips & mat-tips följer……









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar