onsdag 28 september 2011

VLADIMIR!


I natt drömde jag om Vladimir igen!


Jag drömmer ofta samma dröm att Vladimir lever…


Vem är Vladimir???


Jag får ofta samma fråga från folk vart jag har gjort mina tatueringar…. Vladimir har gjort alla mina tatueringar.


Vladimir (Walle) asså min bästa vän och bland dom första personer jag träffat när jag kom till sverige. Han var också från ryssland.


Han var otroligt duktig konstnär, han målade  airbrush på allt man kunde måla. Väggar, motocyklar, bilar, jackor, västar, skor….på allt!


Därefter byggde han en tatuerings aparat av en rakaparat o började tatuera.


Så alla mina tatueringar gjorda med rakaparat på frihand.


Idag så lever han inte längre, han drack hembränt och vaknade aldri dagen efter…  R.I.P.


Jag kommer aldrig glömma våra äventur tillsammans.  


Allt från när han rånar bank för att ha kul på gröna lund, dyka från broar på stenar, slagsmål med HA, möte med alice Cooper och lukta på tee inne på Coop.


Han var en mycket speciell person o jag saknar honom jätte mycket fortfarande!


Här är en av västarna han målat till mig med min blivande fru på västen


Många av mina tatus finns på västen…tog några bilder idag…






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar