torsdag 22 september 2011

BLÅBÄRSMONSTRET!!!


Asså alla dessa drömmar jag har…


Visst många är coola och i många av mina drömmar har jag skrivit mina låtar och fick ideer till massa annan idioti men nu har jag faktikst drömt samma cp dröm ett antal gånger nu!





Alla som känner mig vet hur svag jag är för blåbär…fina blåbär för mig är ungefär som en bit färsk ost för en husmus.


Jag brukar köpa frysta blåbär på ICA, väljer alltid kassan med tjejen med vackraste ögon.  Blir en skön kombination. Vackra ögon & blåbär!


Hur som helst så blir alltid godast att låta dom tina upp av sig själv och EJ tina upp dom i micron för då blir dom lite slappa och tappar styvheten och blir ungefär som mormors hängpattar.  Så tina inte upp dom i micron.





Tillbaka til drömmen dårå!


Jag drömmer att jag lägger mina fina blåbär i en skål , en skål som jag snodde av ett ragg för massa år sen när jag sov över hos henne. 


Så den skålen har fått smaka på några kilo blåbär med åren.


Så jag lägger asså dom i skålen o börjar tina upp o somnar till lite i soffan framför TVn. När jag öppnar mina ögon så sitter en blond dam i skålen o äter mina blåbär o bara flinar mot mig!





Då börjar jag asså gömma skålen med mina fina båbär på olika ställen men hon hittar dom ändå!


Jag gömmer skålen i badkaret, i blomkrukan, i garderoben…sist gömde jag skålen i min boxsäck! Näää så sitter hon där igen o smaskar!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar