onsdag 12 oktober 2011

Svarva sig lite


Då drog man iväg och jobba lite idag.


Svarvade av dom resterande kolvarna till min nya motor.


Under tiden jag svarvade dom så hade jag faktikst en bebis lök i fickan








Så hät fint blev det, nya kolvar blev som begagnade.




Sen kände jag för att dra och köra lite ben och få lite extra kick av synerlin.

Kosttillskott man köper lite överallt, jag menar då inte lampaffärer och så ni som inte har alla tangenter på tangentbordet så menade jag asså alla butiker som säljer sånt tränings skit. Synerlin är bra skit.



Problemet är bara att jag var så bombad idag och ätit för lite så jag glömde bort att jag redan tagit 2 tabletter och råkade dra i mig 2 stycken till.

Och dra åt helvete vad det slog till!!! 

Kom till gymet lagom speedad som en tjackpundare med största tjacknojan!!!

Sprang runt som en tjackad höna på gymet och tuggade lite på ingenting. Passet blev så kasst men fick lagom bra tryck ändå!




Så jag drog bara hem och så klart blev överaskad med mat igen!

Sen myste dom medans jag åt som ett förbannat viltsvin, köttet var alldeles för gott denna gång…









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar