söndag 16 oktober 2011

Kvinnor & Män


Blev då lite sammanfattning efter den tråkigaste måndagen på länge.





Jooo…för det första så blev jag då frisk förra veckan och började köra på ganska ordentligt med träningen.


Igår blev jag så taggad så jag körde faktikst ben under benpasset och sen avslutade med en timme slå på säcken hemma.


Klistrade på en lapp som vanligt på boxsäcken att BLÅBÄREN var slut  och matade på tills erektionen gick lite ner….trodde jag…



Hur som helst….idag vaknar man med ont i halsen igen!

Inget vanligt ont, snarare som extra små kattungar lärde sig att slås i min hals och använde min hals som en slipbräda för sina klor.

Sen kom en förbannad råtta in och hälde saltsyra i halsen på mig för att katterna slås och hennes ungar kan inte sova då…



Hur som helst det svider men på ett annorlunda sätt.

Då tänkte  jag skippar hård träning idag och går på pass!

Bokade nånting som heter Core.



Man ligger då på golvet med massa kvinnor runt om en och spänner mage och korsrygg.  

Med andra ord korsrygg/mage träning.



Jag var självklart det enda manliga könet i hela salen.

Då började vi med en övning där man fick knypa magen och samtidigt spänna ryggen, visst det låter lite gay men inget sånt som ni tror!

Plötligt börjar en kärring som ligger framför mig precis pysa ut lite analgas!!!

Och det börjar lukta död, äkta död, äkta färsk avlopp, äkta gas tortyr så att tårarna börjar spruta på mig.

Jag ser verkligen ingenting och mina ögon svider! Däremot halsen blev nästan lite bedövad!



Kärringen vägrar av ge upp och fortsätter att trycka ut enorma mängder den giftiga analgasen!

Jag börjar bli riktigt dålig och nära på att kasta in handuken medans gasen börjar sprida sig som ett virus över hela salen och alla damer börjar så klart titta på mig!

Ja men visst! han är juh kille!!!! Bara killar håller på med sånt!!! Tänkte dom så klart!

Så kärringen låg och tryckte på medans jag stod som en pungkula och skämdes.

Sjävklart att tjejer ALDRIG pruttar! Näää …tjejer bajsar aldrig heller!!! Bajsa är fult så det är BARA KILLAR som bajsar!

Det är juh killar som är äckliga och tjejer är ALLTID rena och fina och luktar aldrig svett heller!!!



Jag hade bara så lust att resa mig upp och säga:

Det är inte JAG som släpper ut gas!!!! Inte denna gång iaf!!! Det är HON!!!!!!! Den kärringen med feta förbannade ärsle!!!

Därför hennes ärsle är såååååå stort för det är FULLT med skit!!! 



Men jag fick svälja det och gå därifrån som en stolt mökare!

Ni som jobbar på worldclass i vällingby vet vad jag pratar om!!! Instruktören du vet vad jag talar om eller hur???

Det var inte JAG!!!!



Sen när jag kom hem började jag tänka vidare på oss män och er kvinnor som aldrig bajsar…

Förra veckan så var det kille som var geni eller så jobbade han för Facebook förut och fick sparken och ville hämnas lite.

Hur som helst han gjorde ett program, en crack som hackade in sig in på facebook och man kunde se alla besökare som har varit på ens profil.

Man fick ladda ner ett program och sen logga in på facebook genom det programmet och då började den kalkulera alla besökare.

Man fick se exakta siffror och snitt antalet på besökarna.

Sen att programmet skickade ut Spam till alla vänner på listan och man fick virus är en annan femma! 

Det var iaf värt!



Det sjuka var att många av människor som var dom duktigaste stalkarna var dom man minst anande. 

Dom mest osynliga, mest tysta och mest dissiga också!

Där kunde man verkligen se skillnad på oss män och kvinnor.



Plötsligt kom jag tänka på en sak som stämmer faktikst till 100%!



Att vi män vi kan hata varann, vi kan slås och sen kan vi bli bästa polare, inte bara bästa polare utan bästa bästa o trognaste polare efteråt som håller livet ut!

Det har hänt mig många gånger i livet!

MEN KVINNOR…..



Du kan vara bästa vän med en kvinna och TRO att hon är din bästa vän och sen plötsligt omvadlas hon till ditt största fiende och bara hatar dig och hennes största önskan att DU ska lida, du ska helst få en kniv i ryggen men åtminstone måste du få lida. Hur länge??? Det vet dom inte själva!



Sååå….från en hatad till bästa vän………och från en bästa vän till en som vill dig illa….mycket illa…

Det kan vara deras hormoner….för mycket östrogen så klart….sååååå jag tycker vi män ska hålla oss till män!

Asså inga missförstånd nu, jag menar inte att vi ska ligga i sked och pussa varann god natt men jag menar att vi kan verkligen lita på varann och vi säger faktikst saker som vi menar, vi säger saker som vi vill och säger inte saker som den andra vill höra istället!



Slutsats då: Vi behöver inte ligga men varann men vi kan LITA på varann…ok?



Just därför även när jag tittar på tv och se en kille som jag tycker ser ful ut….

Jag tänker då inte: Herregud vad stackaren ser ut han måste vara lika smart som han är snygg! Nej!

Jag tänker: Ful kille men jag kanske träffar honom om en månad på Rhodos och blir bästa vän med honom! För världen ÄR verklgen liten.

Man känner idioter som typ kan säga dumma saker till sina snälla grannar när dom är på dåligt humör.

HALLÅ DIN DUMMA JÄVEL!!!!

Du bor fortfarande här och det kanske tar 10 år innan du kan flytta hemifrån och då blir du tvungen att se din granne varje dag i 10 år till!!!

Vad har grannen gjort dig???  Din kille dumpat dig för att du är en slampa så du behöver inte vara spydig mot din stackars granne för det!



Ok tillbaka till stalker listan då!

Jag tänkte vara lite jobbig nu …eller ok om ett par dagar eller nåt ska jag vara jobbig…eller kanske imorn?

Jag kommer att hänga ut lite folk från listan och ta bort överstrykningar på en och en bara för att det är kul. 

På bara kvinliga könet så klart. Ni killar behöver inte oroa er, inte golar man på grabbs 



ska bara tillägga att jag själv gått in på min profil :   Roman Pumpish-9.081441 

Och då klickar jag ofta på min profil…in o ut…in o ut…100 gånger lär man göra lätt per dag…eller jag vet inte…hur som helst…njuuuut!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar