söndag 30 oktober 2011

POJKVÄNSMATERIAL 2


Ja jag tänkte då fortsätta lite till med samma tema på tanke hur  folk har reagerat på första Pojkvänsmaterial inlägget.



Bästa var att jag la upp grädde leken bilden först på morgonen. 



Då har man fått en del mess om att folk fick det bekräftat om vilket luder man var, precis som dom har hört från olika rykter.



Jag var vidrig och dom skulle aldrig vilja träffa mig igen. För jag är verkligen motsatsen till Pojkvänsmaterial.

Senare på kvällen postade jag Pojkvänsmaterial 1 inlägget.




WOW! Plötsligt så börjar man få massa mess igen. 
Dels från samma folk som tyckte att jag var vidrig 8 timmar tidigare och dels från andra som t.o.m dissat mig för ett antal år tillbaka för jag var just den motsatsen till Pojkvänsmaterial.

Hej hur mår du? Det var länge sen! Läste ditt inlägg och jag visste verkligen inte att du var….en ….äähh…. Kan inte vi ses och ta en fika kanske?

Ganska intressanta saker man får se på festerna runt om i landet och framförallt kryssningarna.
Båten lämnar landet och man brjar en liten diskution med en av eleganta damerna i kön till taxfree. 
Dom brukar alltid öppna lite senare och då hinner det samlas en del jätte törstiga festsugna tomtar. 
Så ibland det kan ta upp till en timme att stå i kön och då hinner man prata om nästan allt mellan himmel och jord då med den utvalda damen i kön.

Damen: Jag känner igen dig! Är det inte du som är strippan???
Jag: Joo det beror på hur man ser det men om du är snäll så kanske jag kan dansa för dig.
Damen: ja men det ÄR du!!! jag visste det!!! Inte det pinsamt att hålla på och visa sig naken???
Jag tänker för mig själv: Inte det pinsamt att ha en sån för liten tight topp och sån liten kjol så din mage tcäker nästan hela din kjol och du ser ut som en gravid åsna?
Jag svarar: Nej det är lugnt, jag tycker om att dansa.
Damen: jaha…jag skulle aldrig kunna göra så för det är slampigt!
Jag: jaha ok du får väl tycka det.

2 timmar senare jag ser samma dam då med lite extra promile i blodet stå och hångla med en vid baren. 
Jag tänkte visst…kanske hennes pojkvän eller nåt…
3 timmar senare springer jag genom gången förbi massa hytter så öppnas plötsligt dörren och samma dam kommer ut med värsta knullruffs i håret och drar upp sin lilla tighta kjol men får kämpa extra mycket då hennes mage är i vägen.
5 timmar senare ser jag henne med ännu en helt ny snubbe stå och hångla mitt på dansgolvet. En stund senare går dom ner till hytten.
9 timmar senare möter jag en vän som berättar att han har legat med en tjej och ser jätte nöjd ut. Halv timme senare pekar han på samma dam: Där är hon!

Något liknande fortsätter även andra natten då det var en 40 timmars kryssning. Jag har börjat tappa räkningen sen efter ca 6-7st killar. Och det är bara vad jag har själv märkt och sett!
Det är över 2000 människor på båten så jag vet inte vad hon mer gjort men DET ÄR SLAMPIGT ATT STRIPPA KOM IHÅG DET!!!

Asså jag ska inte sitta här och säga att jag är felfri själv, jag har varit ett riktigt svin själv men jag har även fått betala för det och så klart lärt mig en del av mina egna misstag.
Ibland känns det som att det är lättare att uttrycka sig genom låtar istället för att bara prata…..
Precis som att ofta är det lättare att uttrycka sig via sms för då hinner man tänka och samla ihop alla dom bästa bitarna det man vill säga.

Så jag har faktikst skrivit några låtar till några damer jag dejtat förut. Kände helt enkelt lättare att skriva och spela in en låt än att försöka prata med henne och hon kommer inte fatta ett skit vad man försöker säga och blir bara ännu mer upprörd och sen får psykos, plockar fram en kniv och sen börjar hugga helvilt.
Eller får utbrott, spinger in i en vägg och sen hamnar på psyket.
Och det vill man inte att det ska hända så man skriver hellre en låt.

Skriva lugna låtar är verkligen inte min grej, jag känner mig verkligen extra homosexuel när jag sjunger såna låtar men man gör ALLT för att damerna ska föstå vad man försöker säga.
Så här kommer 2 gay låtar till 2 olika damer jag dejtat förut. 
Hoppas dom förstod min speciella ryskaengelska och gillat låtarna.




Tänk att jag står så här som en äkta Pojkvänsmaterial så där i julmössa och sjunger dom låtarna för dig!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar