söndag 9 oktober 2011

Att tappa ollon!

Ännu en upprepad dröm!

Slocknade framför TVn när jag kollade på en film, fast egentligen så la jag mig på fjärkontrollen så att jag låg med skuldran på ena knappen där man bläddrar fram kanalerna så kanalerna bara bläddrades fram jätte snabbt!



Hur som helst jag råkade somna.

Då drömmer jag att jag är jätte pissnödig. Så jag drömmer asså att jag vaknar från min säng precis som på riktigt och ska resa mig för att gå och pissa!



När jag kommer till toaletten och börjar pissa så lossnar plötsligt ollonet och ramlar in i toaletten!

Jag vågar så klart inte att spola i fall ollonet åker ner. Så jag stoppar in handen i toaletten och försöker fiska upp skiten!

Plötsligt får jag tag i det och när jag tittar på ollonet ordentligt liggandes på min hand så upptcäker jag att ollonet har gängor!

Precis som en mutter! Invändiga gängor!!!

Då är det inte så mycket annat att göra än att skruva tillbaka skiten.

Jag sätter det på plats och börjar skruva. Precis när gängorna kommer i botten så pajar ollonet och det blir gängpaj!

Ollonet snurrar bara runt och fortfarande sitter löst!

Då vaknar jag kallasvettig!


Så jag reste mig upp nu och åt lite äppelmos som jag köpte tidigare idag på Coop. Blev så förbannat sugen på just äppelmos bara för att jag var sugen på räka. Blir så ibland, typ var 3e år ungefär…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar