måndag 24 oktober 2011

Karlskoga 100% Sås


Då åkte vi vidare till Karlskoga på våran andra event där!


På vägen så fick vi så klart punktering fast luften var kvar i däcket men jag tyckte det var lika bra att byta däck iaf i fall man skulle få punktering så kunde man sätta tillbaka det sen.


Jag hade ont i magen efter all sås jag åt.


Eftersom mongoloiderna på Mcdonalds i strängnäs hade slut på glass så jag fick köpa en mugg med olika såser istället.


Alla såser på en gång.


Mycket trevliga fina tjejer jobbade på Mcdonalds och har fixat massa god sås. Tackar för det!


Som sagt jag vägrade köra vidare innan nån bytte däck. Kissie ställde upp tillslut




Sen hittade vi ett flygplan!



Karlskoga bjöd på daimtårta!


Sen vart man grismätt efter tårtan så vi vilade lite på hotellet…….

Ja men titta!





Michelle bjöd på lite hår…

Sen drog vi på middag….jag lurade dom att maten var inte klar och gick och käkade själv.

”blondinerna” satt kvar och väntade i 3 timmar




Medans dom väntade lekte jag med maten men sen kom dom...








Medans en tänkte bara på en sak...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar