måndag 3 oktober 2011

100% Skara/Örebro


Då kom Andy förbi och vi åkte mot Skara!


Pungkula till hjärna med dom sista hjärncelelrna man brände upp med febern åkte vi så klart via essinge!


Hallå det är fredag och analköerna börjar mycket tidigare!


Så satt man där i bilen med feber och svettades i nästan 2 timmar innan vi kunde komma loss från stockholm!


Fiiiiiiiina köer….



När man började se fina propeller i skogen så trodde jag att febern började gå upp men tydligen så var dom fina propeller på riktigt.


Tydligen så var vi i Skara då!



Man blev trevigt bemött med TEX buffe!


Efter maten blev man tvungen att testa lite tryck i bitarna…trots att man var sjuk så blev man tvungen att köra lite SVB pose!




Febern höll på att koka upp mig så jag blev tvungen att ta av mig och plötsligt fick jag lite ideer till nästan låt och spelade lite flygel.




Sen red jag därifrån på en trähäst...


                        Sen mötte jag en kaja som visade mig sin tjocka mage…


När jag började skratta åt honom så tog han och kastade pommes på mig



På väg till Örebro blåste vi om KBK bilen. När vi blåste om dom tog jag genast fram min rakapparat och började raka mig.


I örebro hade vi en mycket trevlig middag med familjen.


Det blev fläskfile. Jag var hungrig så därför jag åt.



Det var absolut inget fel på dom hår topparna


Paow orkade inte gå så mycket själv denna kväll….





Sen kom mannen som inte var helt nykter.


Paow såg lite chockad ut när han dök upp!


Sen orkade hon inte gå igen...


Då tyckte Andy att det var en mycket bra ide att bära mig medans jag bär Paow så han lyfte upp oss och….





Problemet var bara att han glömde nog bort att han satte i sig några liter sprit och balansen inte var 100% på topp.

Så hela helvetet brakade loss och alla tre rasa ner på marken. 


Paow hamnade under oss och mitt huvud hamnade under alla oss 3 då eftersom jag flög ner med huvudet mot marken.

Som tur som klarade sig asfalten utanför hotellet.

Så klart blev man sugen på glass….



Paow:  Andy kan du kolla om jag har nåt på arbågen???

Andy: Asså kolla…här satt Roman och du ba….satt här också….? ch jag ba….liksom tyngpunkten blir liksom lite off….eller vänta lite jag måste tänka…


Jo det var visst nåt på armbågen...



Ja KLART MAN KÖR CLOWN LEKEN OCKSÅ...















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar