torsdag 20 oktober 2011

Biffar & ventiler

Då drog jag o Danne till garaget efter blocket vart färdigt igår så...



Så skulle vi fixa toppen idag…så hittar man inte dom förbannade ventiltättningarna så jag är nära att ge upp och slänga på skiten iaf så man får sänka in homomotorn in i bilen nån överbar dag.

Trots att kocksen på ventilerna säger ett och annat att tättningarna är lika slut som en trasig rumpa efter magsjukan  när ringen är såpass torr så den slutar täta.



Då kommer Peter Bollnert förbi och ba:  Ska du verkligen brassa på 3 bar med såna kocksade ventiler???  

Det är juh bara 24 ventiler att slipa och göra rent :S



Yeah!!! Inte vill man ha en torr ring…kolla på dom stackarna…







Då var det bara att riva toppen.
Sen köra helvetet i svarven! Vad skulle man göra utan svarv??? 

Joo man skulle ha en torr ring!

Före och efter ventil….med kocks och utan kocks…

Asså ni som inte kan motorer så pratar faktikst om kocks vilket uppstår när oljan kocksar av värmen och blir nästan som kocks.

Så neeeej man kan inte snorta skiten! Eller visst man kan säääääkert om man vill så…


Gammalt blev som begagnat!

Sen var toppen helt isär, FUCK YOU!!!





Sen drog jag och skulle köra rygg & biceps och råkade väga upp mig på gymet!

Men DRA åt helvete jag har gått upp nästan 8kg sen jag slutade dieta för en månad sen!

Jag levde då i stort sätt på glass, kakor, pizza och mera glass! Fyyyyyyyyyfan!

Från att ligga på 6% fett gå up till 66% äkta viltsvin fett!

Dags att ändra kosten två gånger för alla!

Kvällens måltid: Biffar gjorda på 5% fett köttfärs och grönsaker!

Lite matkonst på en torsdagkväll skadar inte nån fågel





Färdigt och klart!
Själva fettot himself!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar