fredag 17 februari 2012

Svåra val

Eftersom Ramon var duktig igår och tränade kondition som en riktig kvinna så tänkte jag belöna honom idag.
Efter klubborna på ICA var slut så köpte jag semlor! 

Då drog vi hem till mig, Ramon hoppade in i bakluckan som vanligt och jag kastade även in en lamell differential  modellen större från en av mina bilar. Den är rund och väger runt 40kg vilket är helt perfekt att fånga i mörkret när jag sladdar bilen genom rondellerna.

Sen när vi kommer hem så ska han ha dammsugaren också!



Asså man kan liksom inte ha kakan och inte äta den fattar väl ändå inte alla!
Då fick han välja....
Han valde självklart en kastrull


1 kommentar:

  1. Tja!
    Tänkte tipsa dig om en sida med grymma kläder. http://www.locolife.se kolla in om du har lust och tid.
    Pittbull märket hade nog passat dig nice. Om man kolla kroppsbyggnad och så!

    Ha det grymt!

    SvaraRadera