lördag 11 februari 2012

På kalas med Ramon

Jag o Ramon gick på födelsedagskalas
Det var helt överbart trevligt!


Ramon hjälpte till att fixa lite chicks på en gång nästan!



Sen skulle Ramon visa hur man ska äta en champinjon och vi alla fick se på!



Han var sååå grym på att äta den så vi alla blev impade och skrattade för det var inte alls kul!


Sen tyckte Ramon att vi skulle ta bild vid öppna spinsen för då blev alla brudarna impade på en och inte samma gång!


Sen fick jag lust att bära på nånting och hittat en blondin.
Ramon blev sjukt upprörd och skulle hota mig att äta upp min citron youghurt!


Sen så dansade alla men vi satt och kollade på kristal-lampan


För jag sa till Ramon att dom där kristallerna är egentligen små karameller och nästan godare än hans klubbor i garaget.
Ramon kunde inte få bort blicken från karamellerna.
Snubben med orange slips var upprörd att alla brudar bara ville ha Ramon!


Sen plötsligt Ramon var borta o så hittar vi honom så klart med ännu en brud i sovrummet i sängen.
Man förstod även varför min citron youghurt var borta...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar