fredag 4 november 2011

POJKVÄNSMATERIAL 3


Helt sjukt!!! Hittat en video på youtube som fick mig ramla av stolen!


Jag dricker inte så jätte ofta då muscles tinar bort av alkohol och man blir tjock och go men då när jag dricker så brukar 1-2 liter vodka rinna ner i rysshalsen per kväll.  


Som sagt vi ryssar får juh även sprit från mammas tuttar som barn.


Jo…då hittade jag denna video….tänkte först: Vad är det för idiot som filmar sig när han pissar???


Sen kommer Hulman in och ja….men hur som helst här är videon. Det måste ha varit nån gång i nån stad…







Joo ja vet hur ni tänker…precis som jag tänkte…vilken ….. jaaaaaa… MEN!


Jag kanske råkade sno en kamera och filma lite piss MEN fortfarande är hur full jag än varit har ingen sett mig ens strula med nån på krogen. 


Och hur många inte strular på krogen elelr en fest? Alla dom fina tjejerna som ”aldrig gjort det där förut” står och hånglar i alla hörn men dom är fina, mycket fina….snälla vi går till kyrkan nu och gifter oss direkt!  Men jag har aldrig gjort det här förut jag lovar……





Hur som helst så springer man där och filmar toa ringar så jag vet att jag är långt ifrån svärmorsdröm men jag kan berätta om några vänner till mig och är dom perfekta männen! Vi kan dra 2st till ok?



1) Ena kompisen är en mycket seriös man. Han bor i en annan större stad neråt i sverige och han är mycket generös mot sin familj.

Han köper ALLT frugan pekar på….. Bil ,hus, en till bil, en gullig bil och en tuff bil….barnet får allt det önskar sig också.

Bra jobb ger bra med cash. Men han har passion att köpa horer. Det är hans största intresse!

varje helg kommer han upp till stockholm eller så drar han till annat land bara för betala kvinnor för att ha sex med honom och säga till honom hur grym han är. Han kan inte låta bli för det är hans största hobby, ett stort beroende! 

Bara horer gör honom lycklig!

Svärmorsdröm och har en bra hobby!

Men vet ni vad???  Han tyckte att jag var en pinsam och slampig kille när han såg denna video….yeah?


2) En annan vän. han är perfekt på alla sett.  Ser bra ut, klär sig fint, strippar inte och håller inte på med massa äckliga fester och billiga fjortisar!

Han skaffar flera stycken seriösa tjejer istället som han har seriösa förhållanden med.

Med hans jobb så pendlar han mycket varje vecka mellan norrland och Stockholm och ibland lite mindre städer också.

Självklart skaffar man då flickvänner i varje stad! Och man måste älska dom alla också!

2 av dom har han varit ihop med i över 3-4 år om jag inte minns rätt och har barn med bägge, samtidigt asså! Sug på den!

Alla är glada och mår bra. Deras föräldrar älskar honom, asså alla dom 10 st flickvänner eller hur många är dom nu idag…

Barnen växer och blir fina också MEN han skulle aldrig äckla sig som jag gör och strippa och filma sig själv är man pissar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar