onsdag 9 november 2011

ÄTARDAJDA!


Ätardajda betyder: Ätardag idag!


Jag brukar ha min ätardajda på söndagar, det har jag gjort nu i flera år.





Man äter nyttigt på veckodagarna och så frossar man allt möjligt det man inte får äta på veckodagarna på en söndag.


Man chockar kroppen med massa kolhydrater och kickar igång ämneomsättningen och därmed fettförbränningen.





När jag vaknade idag blev jag sjukt sugen på BLÅBÄRspaj ….jag fick asså…ja…asså ärligt talat det här är min tidigare facebook status som förklarar att detta är inte mitt fel!    ::::


Varför får jag stånd när jag tänker på blåbärspaj??? Jag vill liksom inte ha sex med den, jag vill bara äta den och länge! Söka hjälp snart tro…..


…………….så åkte till ICA men dom var tyvärr helt slut….heeeelt sjukt asså…


Så jag hittade nån annan bärpaj med inbyggd sås och jag måste säga det var rktigt spännande att äta den.


Aldrig provat nåt liknande förut… Man lägger en bit i munnen och när man börjar tugga så sprutar det sås direkt i munnen.





Eftersom jag inte visste om det innan och ville vara på säkra sidan så köpte jag även ett paket vaniljsås extra och även en burk senapsill. 


Så jag hällde i såsen i glaset som det vore mjölj och sköljer ner pajen med inbyggda såsen med sås. Blir extra kladdigt och överbart gott.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar