onsdag 25 januari 2012

Meka kardan


Råkade då trampa på Ramons flygplan idag…vilket liv det vart!


Försökte lugna honom med hans kardan…



Han var fortfarande ledsen så jag fick även spela gitarr!


Sen var festen igång


Sen blev Ramon trött och sprang ut i skogen


Då passade jag faktikst på att provmontera kardanen.

Eftersom jag konverterade från manuel låda till automat och automat låda är lite längre så blev så klart kardanen lite för lång.

Jag låg under bilen då jag tryckte bara upp den för att se hur mycket den ska kortas, så klart har jag aldrig skruvat fast den.

Idiot som man är fortsätter man ligga kvar under bilen och chilla och drömma om morgondagens kryssning om hur trevligt det kommer att bli plötsligt händer det något!!!

Hela kardan helvetet lossnar och landar rakt in i pannan på mig!

Plötsligt ligger jag där under bilen med massa små vackra kanariefåglar flygandes runt mitt huvud!

Och när senare ser mig i spegeln ser jag att värsta hornet har plötsligt växt på ena sidan av pannan! Äkta stenbock!!!

Hoppas det går ner innan resan så man slipper skrämma livet ur stackars människor och även folket!





Annars går det framåt med min ladybird…








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar