måndag 30 januari 2012

Hur helgen varit


Då drog jag, Andy, Ramon och Sigge på KBK kryssning!


När nu Ramon jobbat så hårt med kardan hela veckan ville vi visa honom sveriges bästa partyliv.





Ramon visade sig riktigt grym på att fixa brudar. Det vi inte visste om att han har tydligen jobbat som manlig prostituerad förut ett tag och vet hur man ska ta damer, både psykiskt OCH fysiskt!





Redan när vi klev på båten fick han genast ragg direkt i texfree butiken.


Med femte ordet så fick vi vodka och fish och Ramon fick med sig en blondin!



Så vi lämnade dom ensama och gick iväg till annan hytt för att dricka. jag dricker sällan själv men Ramon var tydligen nykterist.

Var tydligen hans gammal arbetsskada, han menade att man presterar bättre när man är nykter!

Ja vi hade iaf kul trots Ramon inte var med oss. Vi kom hit för att äta god mat på båten, typ mackor o sånt och dricka lite vodka och inte ragga på några brudar!

Ibland måste man göra det för att inte glömma bort att man är faktikst från ryssland och om jag inte minns fel så fyllde på morsan sprit även i nappflaskan så därför jag blev så stark när jag blev stor.

Som ni inte ser själva så säger två bilder mer än ett ord!



Man kan lätt se otydligt att Andys ena öga ville inte stängas helt och inte öppnas heller

Sen skulle jag gå och vila och då dök Ramon upp med en trevlig brunett och även tagit med sig en billig blondin till Andy.

Han har även gett lite tips till Andy hur man tar damerna med oväder




Själv tog jag extreem powernap medans några haft kul på min bekostnad







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar