onsdag 7 mars 2012

bullar sen garaget

Fick så många extremt abnormt goda kanelbullar igår som jag inte kunde sluta äta under hela natten i stort sätt så det var tur att Ramon kom förbi med sin 3-hjuling idag och körde oss till garaget!

4 maticen började komma i lite form


Ramon gillade mitt nya insug men inte mer än sin kardan



Jag försökte förklara till Ramon att Turbina snurrar snabbare än hans kardan men han blev sur och sa att han kommer aldrig mer hjälpa mig att fixa brudar om jag ljuger för honom och pratar skit om hans kardan


Då blev jag tvungen att leka oljekanna leken med Ramon så att han kunde bli glad igen.
Han älskar att se när man droppar och sprutar lite olja ur smörjekannan för då början han dreggla som en hund för han tycker att olja droppar så mumsigt från kannan och det ser ut som honung.
Notera att han släppte t.o.m sin kardan ifrån sig som står mot skyllan där...


1 kommentar:

  1. This stack is amazing because it gives you protein, creatine and amino acids for growth and is the best stack for the beginner who wants to put on tons of muscle while staying away from anything hormonal. Most of the Halodrol 50 clones on the market only contain the 4-Chloro compound, so you are not getting the same muscle as the original Halodrol 50 from Gaspari.

    SvaraRadera