onsdag 28 december 2011

GOD JUL SMÅLAND!


Så du skulle jag åka ner til vackra smålands skogar och fira Jul med Zigge, Rossi , Sarah och Linda.


Packat väskan, börjat åka och så….JAAA …. vindrutatorkaren har lagt av igen!


Armen bara stannade i mitten….har nog tagit en fel homosexuel bult förra gången så den har tyvärr släppt igen!


Mysigt att detta händer precis när man ska åka!



Som ni inte kan se på bildn så ser man tydligt att den stannat i mitten


Då var det bara vända hem, byta om och åka till garaget och meka! YEAH!


Sen åkte man då igen!

Fick brassa på lite för att hinna ikapp tiden samtidigt som man facebookade hela vägen för jag har damp och pallar inte vara ensam så länge och blir sjuuuuuukt rastlös…

Inte så kul att surfa på min gamla runkmobil med trasig display så nu vet ni varför jag kanske stavade fel men ändå inte…



När jag kom fram var jag lagom hungrig och så klart fanns det flera tonn mat på julbordet på julafton!

Efter maten gick vi ut för att skicka iväg en luftballong?

Det tog en stund att tända den och visst den kunde flyga, synd bara att den fattade eld….


Så störtade den ner efter 10 meter så vi fick släcka den för att isen inte skulle smälta


Vissa vägrade vara med på bild för vissa hade ont i halsen?
Så vi drog till kyrkogården istället och jag bangade inte att vara med på bild




Efter det började vi frossa godis, glass och flera kilo fudge och kollade på film.

Bara äkta jul filmer, Serbian Movie och andra  jag minns inte namnet på men en läkare fångade folk och sydde ihop dom munn mot ring så det vart en tusenfoting av människor…yeah…sov så sött sötis




Dagen efter på söndagen drog vi till Sandra, det var överbart trevligt!



Så här mysigt kan det se ut på en buss i kalmar.




Dagen efter var mindre trevligt när man vaknade med 10kg Fudge i magen och bakis av all mat och glass.  Jag åt tydligen flera lådor med Fudge i sömnen…

Denna vackra dag fick Sarah bli våran chaffis, tråkigt nog så körde vi inte på nån människa …



Det var sjukt trevligt i småland och måste snart göras om!

Nu är man hemma och fortsatte vidare att filma våran nästa cp reklamfilm som borde bli klar imorn. ska börja klippa den ikväll.

Här kommer lite bilder från filmen…










Nu ska jag äta mitt äpple










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar